Kragerø bibliotek

Leseforståelse: lesestrategier og studieteknikk for de første skoleårene
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Leseforståelse: lesestrategier og studieteknikk for de første skoleårene
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Hylleplassering
  • 372.41 Wes
Eier
  • Kragerø bibliotek
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2010
Noter
  • Lærerens aktive undervisning og veiledende rolle er helt fra førskolen av avgjørende for elevenes fremtidige leseforstålelse. Boka presenterer tre forskningsbaserte modeller med dokumentert langsiktig effekt og et stort antall ulike anvendelsesmodeller. Har bibliografi, innholdsfortegnelse, noter
ISBN
  • 978-82-7522-378-2
Tilgjengelige
  • 1/1
Venteliste
  • 0 (0)
*000      am
*00156976
*008101216         no     a     0    00nob 2
*015  $a0263878$bBIBBI
*019  $bl
*020  $a978-82-7522-378-2$bh.$cNkr 340.00
*041  $hswe
*08231$a372.41$zh$25
*096  $a372.41 Wes
*100 0$aWestlund, Barbro$jsv.
*24510$aLeseforståelse$blesestrategier og studieteknikk for de første skoleårene$cBarbro Westlund
*250  $aBokmålsutg.
*260  $aVollen$bTell$c2010
*300  $a288 s.$bill.
*505  $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse, noter
*520  $aLærerens aktive undervisning og veiledende rolle er helt fra førskolen av avgjørende for elevenes fremtidige leseforstålelse. Boka presenterer tre forskningsbaserte modeller med dokumentert langsiktig effekt og et stort antall ulike anvendelsesmodeller.
*574  $aAtt undervisa i läsforståelse
*650 1$aLesing$1418.4
*650 1$aLesing$0før- og barneskolen$1372.4
*650  $aLeseopplæring$1372.4
*850  $aKragerø bibliotek
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Tilgjengelig Voksen372.41 Wes