Tittel Tekstvurdering som didaktisk utfordring
Medansvarlig
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Boken omhandler vurderingsproblematikk knyttet til skriftlige og muntlige tekster. Den tar også opp problemstillinger knyttet til formalismens plass i skriveopplæringen, samarbeid i skriveprosessen og målet for digital tekstskaping. Det legges vekt på at vurdering og tilbakemelding underveis i skriveprosessen har blitt en sentral side ved all skriveopplæring.
Har bibliografi, data om bidragsyterne, innholdsfortegnelse, noter
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00001429nam 22002771 4500
*001130802
*008210727 no a 00mul 2
*015 $a0243768$bBIBBI
*019 $bl
*020 $a978-82-15-01419-7$bh.$cNkr 299.00
*041 $adannnonobswe
*08231$a372.6$zh$25
*08231$a808$25
*096 $a372.6 Tek
*24500$aTekstvurdering som didaktisk utfordring$cOve Kristian Haugaløkken ... [et al.]
*260 $aOslo$bUniversitetsforl.$c2009
*300 $a164 s.
*505 $aHar bibliografi, data om bidragsyterne, innholdsfortegnelse, noter
*520 $aBoken omhandler vurderingsproblematikk knyttet til skriftlige og muntlige tekster. Den tar også opp problemstillinger knyttet til formalismens plass i skriveopplæringen, samarbeid i skriveprosessen og målet for digital tekstskaping. Det legges vekt på at vurdering og tilbakemelding underveis i skriveprosessen har blitt en sentral side ved all skriveopplæring.
*546 $aTekst på bokmål, dansk, nynorsk og svensk
*650 1$aSkriving$xUndervisning$0før- og grunnskolen$1372.623044
*650 2$aSkriving$xUndervisning$0litterære virkemidler $1808.02071
*700 0$aHaugaløkken, Ove Kristian$d1946-$emedarb.$jn.
*950 0$aSkrivepedagogikk$zSkriving$9nor
*950 0$aSkriveopplæring$zSkriving$9nor
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening